Důležité: Před provedením jakékoli kontrolní procedury nebo korekce související s tiskovou hlavou aktualizujte firmware na nejnovější verzi. Navštivte Centrum pro stahování softwaru.
Cílem pokynů uvedených v této části je v závislosti na příčině problémů s kvalitou zlepšit a maximalizovat výkon velkoformátové tiskové hlavy řady iPF.*
Během životního cyklu tiskové hlavy mohou vyvstat problémy s kvalitou obrazu, jejichž příčinou je způsob, jakým fungují trysky. Pokud má špatný výkon tiskové hlavy dopady na kvalitu tisku, zvažte následující možnosti:
- Kontrola kvality tisku
- Zlepšení kvality tisku
- Kontrola trysek kvůli ucpání inkoustem
- Čištění tiskové hlavy
- Kalibrace barev tiskové hlavy
- Správný postup výměny tiskové hlavy
Při výměně tiskové hlavy proveďte příkaz „Replace P.Head“ (Výměna tiskové hlavy) v části Maintenance (Údržba) tlačítka Menu (Nabídka) na ovládacím panelu. Tento příkaz zajistí, že se během výměny bude kontrolovat správná funkčnost.
Kontrola kvality tisku
Produkty řady imagePROGRAF iPF umožňují provádět korekce k zachování výkonu tiskové hlavy v případě, pokud je kvalita tisku špatná, vznikají pruhy nebo pokud nejsou barvy vyvážené.
Mezi tyto kontrolní procedury patří:
- Testovací stránka pro kontrolu trysek pomáhající rozpoznat ucpání
- Funkce čištění hlavy zajišťující důkladnou údržbu tiskové hlavy
- Automatické nastavení tiskové hlavy
- Automatická korekce výšky hlavy
- Korekce kalibrace barev optimalizující konzistentní tiskový výstup (Tato korekce je dostupná pouze pro řady iPF 5100/ 6000S/ 6100/ 6200/ 8000S/ 8100/ 9000S/ 9100/ 650/ 655/ 750/ 755/ 810/ 820.)
Všechny výše uvedené kontrolní procedury a korekce provádějte dle pokynů výrobce. Další informace o údržbě tiskové hlavy naleznete v uživatelské příručce tiskárny.
Pokud problémy s kvalitou tisku související s tiskovou hlavou přetrvávají, můžete mít nárok na výměnu v souladu s podmínkami záruky na tiskovou hlavu. V případě potřeby prostudujte Záruku na tiskové hlavy LFP, případně stáhněte a vyplňte formulář pro uplatnění záruky na řadu iPF.*
Pokud se kvalita tisku nezlepší ani po výměně tiskové hlavy, obraťte se na svého poskytovatele služeb.
Chybové kódy:
Pokud se na tiskárně zobrazí chybový kód související s tiskovou hlavou, proveďte níže uvedené kontrolní procedury:
- Vypněte zařízení a znovu ho zapněte.
- Pokud je zařízení schopno přejít do stavu online, proveďte tisk stavu a uchovejte si ho kvůli ověření.
- Testovací stránka pro kontrolu trysek pomáhající rozpoznat ucpání
- Funkce čištění hlavy zajišťující důkladnou údržbu tiskové hlavy
- Automatické nastavení tiskové hlavy
- Automatická korekce výšky hlavy
- Korekce kalibrace barev optimalizující konzistentní tiskový výstup (Tato korekce je dostupná pouze pro řady iPF 5100/ 6000S/ 6100/ 6200/ 8000S/ 8100/ 9000S/ 9100/ 650/ 655/ 750/ 755/ 810/ 820.)
Všechny výše uvedené kontrolní procedury a korekce provádějte dle pokynů výrobce. Další informace o údržbě tiskové hlavy naleznete v uživatelské příručce tiskárny.
Pokud kód chyby nezmizí a problém by vyřešila až výměna tiskové hlavy, můžete mít nárok na výměnu v souladu s podmínkami záruky na tiskovou hlavu. V případě potřeby prostudujte Záruku na tiskové hlavy LFP, případně stáhněte a vyplňte formulář pro uplatnění záruky na řadu iPF.*
Pokud chybový kód nezmizí ani po výměně tiskové hlavy, obraťte se na svého poskytovatele služeb.
*Záruka na řadu iPF se vztahuje na pouze na tuto řadu, nikoliv na produkty PF01, PF02 nebo jiných řad. Další informace vám poskytne váš poskytovatel služeb.