Pokud tisková hlava nefunguje správně, i když jste kontrolovali kvalitu obrazu a řídili se doporučeními v uživatelské příručce, můžete být oprávněni využít záruku na tiskové hlavy. Vytiskněte si formulář pro uplatnění záruky na tiskové hlavy verze 3.0 a postupujte podle příslušných pokynů.
- Informace o kontrole kvality obrazu naleznete zde.
- Pokud tisková hlava nefunguje správně, vyplňte formulář pro uplatnění záruky na řadu iPF.*
- Tiskovou hlavu spolu s příslušnými dokumenty předejte místnímu obchodnímu zastoupení společnosti Canon.
- Po potvrzení nároku dostanete novou tiskovou hlavu.
Důležité poznámky
- Záruka na tiskové hlavy se vztahuje na produkty řady imagePROGRAF iPF.
- Záruku lze uplatnit pouze na tiskové hlavy řady iPF.*
- Pokud byla tisková hlava poškozená ještě před instalací, obraťte se na jejího prodejce.
- K zajištění správného fungování tiskové hlavy je nezbytné dodržovat všechny pokyny výrobce uvedené v uživatelské příručce.
- Dříve než začnete provádět korekce tiskové hlavy, přesvědčte se, že je nainstalován nejnovější firmware. Informace o nejnovější verzi firmwaru daného zařízení získáte na softwarových stránkách Canon Europe.
- Důležité informace o tiskové hlavě získáte provedením příkazu „Status Print“ (Tisk stavu), který je dostupný v nabídce User Menu (Uživatelská nabídka).
- Záruka na tiskovou hlavu platí jeden rok, nebo dokud její počítadlo nedosáhne jednoho bilionu inkoustových kapek. Pokud chcete zkontrolovat, jestli tento limit nebyl překročen, proveďte příkaz „Status Print“ (Tisk stavu) a zkontrolujte, zda je posledním znakem „a“. To značí, že interní počítadlo kapek nepřekročilo číslo 1.0E12 (jeden bilion). Příklad naleznete zde.
*Záruka na řadu iPF se vztahuje pouze na tuto řadu, nikoliv na tiskové hlavy PF01, PF02 nebo jiných řad. Další informace vám poskytne váš poskytovatel služeb.